Villa avonturen & glamourfeestjes

11 mei 2014 - Sydney, Australië

Dagen zoals deze zie ik als kadootjes. Onverwachtse fantastische momenten, allemaal ontstaan door spontane acties.

Nadat ik Katoomba had verlaten ging ik namelijk met de trein richting centraal station waar ik met Barbie (aka Barbera) had afgesproken. Een kunstenares die ik tijdens de kunstworkshop een maand geleden had ontmoet. De laatste dagen in Sydney was ik bij haar thuis uitgenodigd. Oh, en no way dat ik ging werken (hun woorden, ik blij haha). Het duurde niet lang voordat ik haar gevonden had. Na een dikke knuffel liepen we richting de auto die even verderop geparkeerd was. Met een toeristische route door Sydney reden we naar het huis. Onderweg kletsten we enorm veel. Ook werd ik over de plannen van dit weekend ingelicht. Vanavond zou er een feestje zijn van een vriendin van Allie, de dochter van Barbie. Geheel in glamourstijl ter gelegen heid van haar 21ste verjaardag. Als ik me goed voelde dan kon ik mee, dat wachtte we nog even af. Morgen zijn de plannen ook tof want et zit vol met moederdagactiviteiten en ik doe gezellig mee in de 'kindrol', haha. Waarschijnlijk gaan we uit lunchen. Wauw. Mij hoor je niet klagen.

Het feestje werd nog groter na aankomst in de buurt en het huis. Blijkbaar is Barbie een gewaardeerde kunstenares of doet Gary, haar man iets nogal goed want donders. Wat een mooi huis. Of beter gezegd, Villa. Voor dat de rondleiding begon werd ik eerst voorzien van een broodje aangezien ik nog niet geluncht had, die at ik op de veranda op. Toen was het tijd om dit mooie huis beter te zien. Alles is groot, schoon en wauw. Echt een poppenhuisachtig iets. Mijn kamer was boven met een mega tweepersoonsbed. Zei ik echt dat ik Katoomba zou missen? Haha.

Nadat ik mijn spullen had gedropt.besloot.ik gunstig gebruik te maken van de wasmachine en vervolgens nam ik de beste douche sinds ik aan het reizen ben. Fris en fruitig kon ik even later kleding passen voor het glamouravondje. Veel energie had ik daarna niet meer dus settelde ik me beneden op de bank met een dekentje en pijnstillers. De hond (superlief) hield me gezelschap tijdens mijn chillmomentje. Barbie deed ondertussen een potje Wordfeud en Allie maakte zich klaar voor het feestje. Tegen zessen maakten ook Barbie, Gary en ik mij klaar. Ik heb me in tijden niet zo elegant gevoeld, een jurk, make-up en geleende pumps. Echt een luxe tijdens backpacken. Toen we klaar waren moesten we nog even wachten, we ploften op de bank, keken een foute serie en gingen daarna op pad richting het andere huis. Het feestje was echt tof. Superveel leuke mensen, lekker hapjes en drankjes en interessante gesprekken (zoals altijd). Met een aantal van Allie's vrienden heb ik contacten uitgewisseld voor eventuele Europatours. Na indrukwekkende speeches (herinvoeren in Nederland!) kletsten we nog lekker verder maar tegen elven was ik op. Samen met Barbie en Gary ging ik terug naar het huis om hier op mijn comfortabele bed neer te ploffen. Met mijn hoofd in een van de meest comfykussens ooit ben ik klaar voor een heerlijk nachtje bijkomen.

1. Mama:
    11 mei 2014
    Laatste dagje Sidney in luxe. Heerlijk toch? We verlangen naar foto's..... Goede reis morgen! Xxx
  2. Mama:
    11 mei 2014
    Even een reactie via mama's ipad, lekker lux in sydney, geniet er van en goede reis morgen. Dikke kus, Anton.
  3. Papa:
    12 mei 2014
    Barbie heeft hier een heeeele foute naam maar dit klinkt uitermate goed en voor jou een prachtig afsluiting van Australië !
  4. Oma:
    12 mei 2014
    Toe maar, het kan niet op! Liefs Oma.