Genieten op de laatste volle dag in Aussie!

12 mei 2014 - Sydney, Australië

En dat was dan de laatste volle dag in Australië. Wederom een speciaal en luxe dagje. Ik werd heerlijk wakker in mijn bed vanochtend, na wat gedommel kroop ik toch maar mijn megacomfortabele nestje uit. Ik liep naar beneden waar al thee klaar stond en samen met Barbie wachtte ik tot de rest van het huis ontwaakte. Nadat de kids brak wakker werden konden we aan een moederdagontbijtje beginnen. Gepocheerde eitjes op toast die we buiten op het balkon in de fel schijnende zon opaten. Supergezellig en superlekker natuurlijk. Vervolgens hing ik mijn was buiten en kleedde ik me om. Even later stapten we namelijk in de auto om ter gelegenheid van moederdag uit eten te gaan. Mij hoor je niet klagen hoor. We lunchten mij een fancy restaurantje, superlekker was hier een understatement haha. Een paar uur later reden we verzadigd naar een uitzichtpunt over de stad voor een toeristisch momentje om vervolgens weer terug te gaan naar het huis. Met Allie en Tom keek ik een deel van een film, ik viel half in slaap dus ging even kort naar bed. Eenmaal wakker was het tijd voor een écht moederdagmomentje en skypte ik meer dan een uur met thuis. Zo fijn om weer even te kletsen en lachen.

Na dit thuismomentje was het eetfestijn nog niet over want ik kon in de kamer aanschuiven voor een avondje fondue en het songfestival. Ik genoot enorm van al het eten (kaas, vlees én chocoladefondue) maar nog meer van het ouderwetse familiegevoel. Tijdens de reclames pakte ik al een deel van mijn backpack in dus toen we gejuicht hadden voor de vrouw met de baard kon ik boven meteen in bed duiken. De wekker staat op half acht voor een lang dagje reizen. Hoppakee, op naar Nieuw Zeeland!

1. Papa:
    12 mei 2014
    Je hebt toch wel een beetje gejuicht voor Nederland ? :)
    Op naar de piepers !
  2. Oma:
    12 mei 2014
    Ik hoop, dat je een goede reis hebt en net zoveel plezier in Nieuw-Zeeland als in Australie. Kusje, Oma