Relaxen bij het zwembad

21 januari 2014 - Chiang Mai, Thailand

21/1 Hostel 11:42

Wauw, dit is zo genieten. De rust en de kalmte, heerlijk om zo bij te komen van het hectische Bangkok. Gisteravond heb ik eerst wat gegeten bij een klein zaakje op de hoek. Het was niet heel lekker maar zeker niet vies (voor maar 1 euro...). Daarna deed ik een poging om met mama te skypen, helaas werkte de webcam niet mee (hij was niet geinstalleerd, thaise mensen ook altijd). Misschien dient hij wel als ‘fake beveiligingscamera’. Na het skypen typte ik wat verhalen uit, helaas heb ik niet alles kunnen doen, ik maak zoveel mee. Tegen tienen stapte ik in bed en had een heerlijke nacht. Vanochtend besloot ik om het verblijf hier met 1 dag te verlengen en vandaag gewoon de hele dag aan het zwembad te liggen en volgende bestemmingen te boeken/mailen/kiezen. Misschien ga ik vanavond naar de Night Market in de stad. Zometeen ga ik in elk geval wat kleren wassen want dat is wel een keer nodig. Hopelijk gaat het goed en zorg ik niet voor een megazeepbende (ik heb een muntje voor de wasmachine). Fingers crossed!