Melbourne was geweldig.

12 maart 2014 - Melbourne, Australië

12/03 20:14 Bus

Dag prachtig stad met prachtige mensen. Je hebt me mooie herinneringen gegeven en vele redenen om terug te gaan. Ik zal je missen.

Vandaag verliep lekker lui, na het inpakken van mijn tas en een warme douche was er nog wat tijd om te kletsen voor Shaun en ik in de auto stapten richting de uni van Courtney. De rit was megagrappig, Shaun geeft graag commentaar op andere bestuurders. Het verkeer in Australië is vergelijkbaar met dat in Nederland. Allemaal egotrippers als het gaat om de snelste route naar huis. Geniaal. Eenmaal bij Courtney kreeg ik nog een afscheidskadootje van de twee; Timtams en Milo. Een verrukkelijk Australisch pakketje dus.

Op dit moment zit ik in de bus richting Sydney. Courtney en Shaun hebben mij uitgezwaaid nadat we ons laatste avondmaal hadden genuttigd met een megasundae als toetje. Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik ze weer ga zien (de tijd zal het leren) zal ik ze missen. Dankzij hun heb ik een megagroot gedeelte van Victoria gezien. Beter had ik niet kunnen wensen. Gelukkig bestaat er zoiets als facebook en houden we zeker contact :)

Melbourne voelde wederom als een 'thuis''. Melbourne was geweldig.

1. Oma:
    12 maart 2014
    Het steeds weer opnieuw afscheid nemen hoort er nu eenmaal bij. Soms valt dat niet mee, maar wees elke keer maar blij, als het moeite kost, want dat betekent, dat je het met deze mensen naar je zin hebt gehad. Op naar de volgende belevenissen. Liefs, Oma.
  2. Papa:
    Tof, zulke ervaringen.
    Stop ze in "je rugzak".
    kus
  3. Mama:
    12 maart 2014
    Goede reis maar weer lievie! En ik hoop dat Sidney nu ook een positievere indruk maakt. En dan op naar je nieuwe Woofadres. Voor spierballen en een wasbordje :) De blauwe bergen wachten op je. Ik ben zoooo trots op je! Kuzzzzz