'Actief' op de fiets :)

11 maart 2014 - Melbourne, Australië

11/03 22:29 Bed

Het opstaan vanochtend ging iets moeilijker dan normaal. Haha, mijn stuiterende staat van zijn had plaats gemaakt voor een luie ik. Veel tijd omte relaxen was er niet, na mn ontbijtje maakten we de fietsen klaar voor een actief dagje. Shaun nam me mee naar een natuurgebied verderop. Eerst fietsten we naar een winkel verderop om een fatsoenlijke fietspomp te halen. Kneiters, bamboempaf. Conditie op nul blijkbaar want toen we eenmaal boven waren -ja, heuvels op- was ik minstens een minuut buiten adem. Dat krijg je van feestweekendjes. Haha.

Nadat we bij het huis even wat aten (ik kon weer ademhalen) sprongen we weer op de fiets. Buiten was het benauwd, een regenachtig dagje vandaag. We fietsten een makkelijke, leuke en vooral mooie route richting een nog mooier natuurgebied. Overal groen, hoge grote bomen en vooral rust. Er vloog random een papagaai voorbij, dat kan gewoon hier!

Na wat drinken en kletsen reden we weer terug naar het huis. Onderweg haalden we een grote tak van het fietspad af -van droogte afgebroken-. Eenmaal thuis tankten we ons vol met water, ik vermaakte me met een gesprek met Shaun zijn moeder terwijl Shaun in de auto sprong om Courtney op te pikken. Al met al was de fietstocht errug leuk, alleen de eerste helling was shockerend lastig.

Toen Courtney en Shaun terug kwamen was het alweer etenstijd dus na een omkleedsessie, liters deo (geen tijd voor douche) sprongen we in de auto richting een fancy burgerrestaurantje verderop. Heerlijke gezonde burgers. Ik probeerde ook een nieuw drankje, Creamy Soda. Net alsof je slagroom drinkt, best lekker hoor maar naar drie slokken had ik er genoeg van gehad. Veel te zoet.

We stapten weer in de auto terug naar huis. Hier plofte ik op de bank voor een tv sessie :D Genoeg beweging voor vandaag. Shaun en Courtney introduceerden mij een ander drankje; Milo. Een soort chocomelk maar dan anders. Haha, duidelijke beschrijving hè... Laten we het houden op lekker! Ik skypte nog even met thuis en dook in bed voor een foute youtubefilmpjes sessie.

1. Papa:
    11 maart 2014
    Mazzel dat je niet zo ver hoeft te fietsen :)
  2. Papa:
    11 maart 2014
    En uit je volgende WWooff plaats komt een beroemde wielrenner Mark Renshaw (reed voor Rabobank als sprinter)
  3. Yvonne van der Staay:
    11 maart 2014
    Aafke, ik geniet elke keer van je verhalen en foto's. Volgens mij geniet je van elke dag en elk moment.
  4. Anton:
    11 maart 2014
    Aafke, fijn dat je zo kunt genieten van alles. Wij genieten hier van jouw verhalen en foto's. Ga vooral zo door en succes op je nieuwe Wooff adres.
  5. Gerrian:
    12 maart 2014