Laatste luie dag Blue Mountains

22 maart 2014 - Katoomba, Australië

De laatste volle dag in de Blue Mountains was een lekkere luie. Vanochtend deed ik niet zoveel behalve het nuttigen van een lekker ontbijtje. Ik besloot mijn kleren in de wasmachine te stoppen en in de tijd dat ik moest wachten deed ik wat boodschappen. Natuurlijk sloeg ik bij het organische winkeltje een voorraad in qua pasta/rijst enzovoort. Ook vulde ik een minipotje met pindakaas. Fantastischm voor 20 eurocent een klein voorraadje, hemels. Eenmaal terug in het hostel at ik wat voor lunch en hing ik mijn was op aan de waslijn. Daarna gingen we met een groep richting een fancycafeetje verderop, genoemd Gibgerbread House. Hier at ik een soort tweede lunch/toetje want ik genoot van jummie scones. Tegen het einde van dit bezoekje begon het keihard te regenen/hagelen. Lichtelijk jammer want mijn was werd natuurlijk kletsnat. Het had geen zin meer om terug te gaan dus ik besloot om de boel maar de boel te.laten. Op de terugweg naar het hostel showde ik nog wat anderen mijn favo winkeltje om daarna lekker lui op de bamk te ploffen. Er volgde wat chille uurtjes, ik deed een poging tot het leren van ukulele en at een simpel avondmaaltje (pompoensoep -uit een pakje- met toast). Na het eten kletste ik wat met anderen, ik haalde mijn was uit de droger (dat was dus echt wel nodig) en pakte mijn tas in. Daarna hielp ik de twee Deense jongens met het maken van rijstepap. Een uurtje later mocht ik hun helpen met het opeten (LEKKUR). Bovendien hadden ze chocoladetaart dus dat was dubbel goed.

Na dit verrukkelijke toetje/tweede diner -een dagje eten dit- skypte ik met thuis om daarna buiten bij het kampvuur te chillen. Er werden foute drankspelletjes gespeeld en 'bijzondere' verhalen uitgewisseld. Haha. Ik deed niet echt mee maar het was wel erg komisch allemaal. Tegen twaalven ging ik naar binnen om verder te kletsen met de Deense jongens en een uur later dook ik in bed, op tijd om genoeg energie te krijgen voor een reisdagje.

1. Opa:
    22 maart 2014
    Zal me benieuwen waar terecht komt en nu weer gaat beleven
    maar blijf genieten Groetjes Opa