Goed aangekomen!

16 januari 2014 - Bangkok, Thailand

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje om te vertellen dat ik goed aan ben gekomen in Bangkok! Het vliegen viel alles mee, helaas maar een paar uur geslapen. Ik ben goed opgevangen in het hostel, er is gelukkig gewoon een normaal toilet (met wc-papier) en een douche met warm water :) Ik heb al meerdere mensen ontmoet en we hebben vandaag al een heel groot deel van Bangkok verkend. Veel van de demonstraties merk ik niet, alleen af en toe wat geluid en er zijn wat excursies uit voorzorg afgelast. Tot nu toe heb ik alles braaf opgeschreven in mijn notitieboekje; er komen zoetsappige verhalen over medepassagiers en 'vriendelijke' thaise mannen aan!

Ik ga zo richting bed, morgen weer een volle dag gepland :)

Liefs Aafke

ps. Hoe is het weer daar? Hier wel redelijk, zo'n 35 graden en alleen maar zon.... :D

1. Bert en Geertje:
    16 januari 2014
    Wij hebben een waterig zonnetje tussen het regen door en een heerlijke 6 graden. Fijn dat je goed bent aangekomen in Bangkok en het zo goed hebt getroffen met de hostel. WC papier en een warme douche zijn vast een hele luxe tijdens de reis die jij bent begonnen, dus dat is volop genieten ;-}. Liefs van oom Bert en tante Geertje
  2. Mama:
    Ik ben jaloers!
  3. Opa:
    Opa
    16 januari
    Ik wil heel graag bij je zijn
  4. Chantal:
    16 januari 2014
    Ben reuzebenieuwd naar beeldmateriaal en je bouwt de spanning aardig op met de aankondiging van een aantal mooie verhalen!