Aankomst Chiang Mai (tweede keer)

28 januari 2014 - Chiang Mai, Thailand

Eenmaal in Chiang Mai namen we de tuktuk naar ons hostel. We hadden gekozen voor een ander hostel dan voorheen. Dit hostel was erg goedkoop en net gerenoveerd en zou goed moeten zijn. Bij aankomst bleek het een goede keuze, we kregen een supervriendelijke ontvangst van goed engelssprekende thaise dames. De kamers waren schoon en nieuw, precies zoals we verwachtten. Ik besloot om meteen een tour met een olifant te regelen. Na het zien van de olifanten onderweg in Pai wou ik beslist een tour met olifanten die goed werden behandeld, al kostte het me dan wat meer geld. De mensen van het hostel hielpen me goed en na twee dagen kon ik al ergens heen. Omdat het een dag later was dan dat ik in eerste instantie had gedacht besloot ik om de volgende dag te vullen met een kookcursus.

Emily en ik aten in een luxe restaurant om onszelf te verwennen, het had bijna iets weg van een bruiloft. Daarna gingen we even naar de voor ons al bekende night market om vervolgens vroeg naar bed te gaan. We werden immers de volgende dag om half 9 opgepikt voor de kookcursus.