Zonnige werkdag!

6 mei 2014 - Katoomba, Australië

Zodeknetter, wat een gemixt dagje vandaag. Zoals gewoonlijk ging mijn wekker af terwijl ik al ruim en breed aan mijn ontbijtje zat. Lekker vroeg op dus. Gelukkig kon ik ook vroeg beginnen met werken want Ross kwam al gauw langslopen met een taak. Ik kon wederom weer buiten in het zonnetje aan het werk, klinkt leuker dan dat het daadwerkelijk was want het ging vooral om onkruid wieden. Hoezee holladiejee. Een paar uur later verklaarde Ross me voor klaar en kon ik binnen opwarmen met lunch, mijn handen waren namelijk in ijsklompjes veranderd door het koude zand. Na de lunch relaxte ik wat binnen om vervolgens te realiseren dat het veel tr lekker weer was om niet naar buiten te gaan. Even later stapte ik dan ook voor een wandeling de deur uit. Lichtelijk bestemmingsloos dus ik liep maar richting de hoofdstraat en toen verder naar het voortreffelijke utzichtpunt over de Three Sisters. Ongelofelijk, ik was even vergeten hoe mooi het wel niet was. Ik genoot van het uitzicht op een bankje in de zon en vermaakte mezelf met het observeren van de verschillende toeristen die er waren. Twee islamitische meisjes trokken mijn aandacht omdat ze begonnen te bidden in de richting van de zon, best indrukwekkend. Nogal warm liep ik terug richting de hoofdstraat om hier een korte winkelsessie te houden in de Aldi (lolly's!). Ook stapte ik bij een kledingwinkel naar binnen voor een thermolegging -echt wel nodig-. Op de terugweg naar het hostel kwam ik bij een tof winkeltje anderen van het hostel tegen waarmee ik uiteindelijk even later daadwerkelijk 'thuis' kwam. Eerst genoot ik even op de bank om vervolgens een lekkere lane douche te nemen. Ik ben niet echt vooruitstrevend als het om het watergebruik gaat haha. Na de douche kletste ik met veel anderen. Ik checkte nog iemand in (dat is écht leuk haha) en at een restje pasta. Echt top voelde ik me niet echt dus besloot ik om voor een powernap even in bed te duiken. Natuurlijk lag ik weer eens stuiterend in bed dus na een halfuurtje ging ik weer richting de woonkamer. In de keuken begonnen ze net met een potje Kolonisten maar na wat commentaar werd ik weggestuurd haha. Ik chillde daarom wat met de rest op de bank maar voelde me al gauw wat minder, na een kopje thee skypte ik nog even met thuis om toen maar écht naar bed te gaan. Dit keer niet stuiterend maar dondersmoe, ogen dicht en slapen dus!

1. Oma:
    6 mei 2014
    Welterusten, nachtkusje van Oma.