Lekker relaxt werken :)

17 maart 2014 - Rock Forest, Australië

17/3 20:24 Cottage

Een heugelijke dag in de geschiedenis van deze WWOOF week; geen wekker vanochtend. Om kwart over zeven stond ik naast mijn bed -lang leve ritmes-. Vanwege de kou bedekte ik mezelf met drie lagen kleding, liep naar beneden, deed de yogasessie in mijn eentje en begon met het werk. De anderen hadden alle drie vrij (Mina was een aantal dagen op stap) dus ik was de enige bezigen bij op de boerderij. Wederom vermaakte ik mezelf met tomaten en knoflook, vier uur later was ik klaar met mijn werkdag. Heerlijk dat minder werken. Ik besloot om boven mijn camera te halen om deze mooie plek vast te leggen. Eenmaal terug bij het huis at ik wat om vervolgens met Saskia verder naar beneden te lopen richting de rivier op zoek naar een vogelbekdier. Helaas slaagden we niet in het vinden van dit beest (beestje? Geen idee hoe groot zo'n dier is haha) maar ontdekten we wel een mooi stukje Australische natuur. Na wat wandelen vertrok ik weer naar boven om te chillen in de zon. Ondanks een koude nacht/ochtend was het heerlijk weer overdag. Superwarm dus genieten zo lang het kan. Ik zocht wat nieuwe WWOOF adressen en deed vervolgens een tweede yoga sessie in mijn eentje (fanatiek! Ahum. Iets met aankomen van fastfood..). Ik dook daarna onder de douche om vervolgens richting de cottage te gaan voor het avondeten. Eerst las ik nog wat in mijn boek en vervolgens aten we Thaise Groene Curry. Joehoe. Iets wat ik gemist heb!

Daarna dook ik gauw in bed. Een lekkere lange nacht tegemoet voor een wederom kort werkdagje, slechts 3 uur te gaan. O, ik ben ook aan de beurt om te koken, dat wordt nog wat...!

1. Mama:
    18 maart 2014
    Ha hoe ging het koken? Jou kennende was het vast smullen. Zelf een haantje geslacht? Knuffel!!!
  2. Oma:
    18 maart 2014
    De ervaring leert mij, dat het met dat koken van jou wel goed zit. Misschien heeft dat vogelbekdier wel geluk gehad, dat hij/zij niet bij jou in de pan of onder de gril is beland. Lnuffels van Oma.