Kampvuur avonturen

25 januari 2014 - Pai, Thailand

25/1 Hostel 10:04

Gisteravond was echt mega. Eerst gingen we richting 'de straten waar het allemaal gebeurd'. Hier waren overal eetkraampjes en spulletjes, vooral folklore achtig. Er heerst hier zo'n ongedwongen heerlijke sfeer. Na wat eten en gewandel waren we in dubio wat we gingen doen, het was te vroeg voor een bar dus we besloten om terug naar het hostel te gaan. Hier zouden we dan chillen bij het kampvuur en dan misschien uit. Omdat drinken bij het hostel nogal duur is besloten we dit bij de 7/11 te halen (zelfs hier zitten er drie). Eenmaal bij het kampvuur zaten er al meer mensen. Ook zat er een groepje vlakbij de receptie met een gitaar liedjes te zingen. Ik kletste met veel andere backpackers. Ineens was er een random jongen die vuurkunsten kon vertonen, hij vroeg of hij dat aan ons kon laten zien. Ik vond het allemaal maar vaag, het was heel random -hij kon het wel goed overigens-. Achteraf bleek hij van een hostel verderop te zijn, na zijn kunsten ging hij weer weg. Bij het kampvuur ontmoette ik Corvin, een jongen uit Duitsland. Het was bijna eng want we gaan precies dezelfde route doen (inclusief Canada en Ijsland). We zaten wat te geinen over samen reizen. Ik kende hem pas tien minuten maar in mijn aangeschoten toestand leek me dat wel een strak plan. Emily en ik besloten om de volgende dag een scooter te huren, Corvin wou ook wel mee. We spraken de volgende dag af, eerst voor ontbijt en daarna een scooter huren. Tegen een uur of half 2 doken we in bed.

1. Mama:
    31 januari 2014