Driedubbel heerlijk.

31 maart 2014 - Wyoming, Australië

Zo heb je een lastige dag, zo heb je een heerlijke dag. Vandaag was er wederom tijd om hard te werken maar vooral tijd om een beetje rustig aan te doen en te sporten.

Vanochtend werd ik na een heerlijk lange nacht met een ietwat zere nek wakker, vast iets verrekt ofzo. Ik wiedde eerst een emmer vol onkruid voor de kippen. Vervolgens ging ik met Michelle richting het autopad die door het erf loopt aangezien een storm van gisteravond alles had vernield. We moesten de mulch opnieuw richting de planten verplaatsen en de hekken opnieuw vast maken. Vervolgens haalden we al het gras uit de goot om zo een betere doorgang te hebben voor een nieuw 'regenbuitje'. Hierna was het tijd voor thee en wat fruit. Vervolgens hielp ik op de computer met wat formulieren voor het football. Word, printen, knippen. Haha écht heul zwaar werk. Heerlijk.

Daarna was het tijd voor lunch, ik maakte voor mezelf een salade met vers gekookte eitjes van de kippen. Dubbel heerlijk. Na de lunch deed ik snel wat mailtjes uit voor nieuwe WWOOF adressen, pasen staat hier voor de deur en dat is een megadrukke (dure!) periode gezien hostels e.d. Na dit geregel sprong ik met Michelle in de auto om wat boodschappen te doen, ook haalden we wat kippenvoer en dat soort dingen. Eenmaal terug bij het huis vouwde ik wat was, Michelle ging richting de kids en ondertussen wiedde ik nog wat onkruid. Ook mocht ik de eitjes bij de kippen jatten, ze kregen voer als beloning; op naar nieuwe eitjes.

Toen alle kids thuis waren haalde Michelle ook Greg van het station. Veel tijd om het huis overhoop te halen hadden de jongens niet want een half uurtje later vertrok het gezin richting footballtraining. Voor anderhalf uur had ik het huis voor mij alleen. Driedubbel heerlijk. Ik sprong achter de laptop en besloot mijn tijd nuttig ts gebruiken. Ik schreef twee brieven voor studiedingen. Toen ik hiermee klaar was kwam de bende alweer thuis. Ik kletste wat met Michelle, hielp een beetje met het avondeten en hing gewoon wat rond. Toen het eten bijna klaar was hielp ik Greg nog wat met het vasttimmeren van een plank in de kas. Tien minuutjes later was het tijd om te eten.

Ik had echt een goed gesprek met Greg aan de eettafel, over veilig reizen enzo. Best boeiend hoe een 'harde' vader ineens zorgzaam kan worden. Na dit korte 'familiegevoelmomentje' gingen Ben, Greg en ik richting de schuur voor een potje tafeltennis, wanneer ik niet speelde vermaakte ik mezelf met een springtouw. Het actieve avondje eindigde met een lesje boksen van Greg (ik ontdekte de boksbal). Mijn fitness voor vandaag mocht er zeker wezen :).

Een uur later dronk ik binnen wat water, kletste ik wederom wat weg met Michelle, nam ik een verdiende douche en dook ik even later in bed.

Zoals ik al zei was vandaag echt een fijne dag, zoals WWOOFen hoort te zijn volgens mij. Echt weer deel van de familie met werken tussendoor. Morgen gaan Michelle en ik met James mee naar een footballselectie ding. Hopelijk wordt morgen net zoals vandaag :)

1. Mama:
    31 maart 2014
    Super fijn! Wauw boksen, Jort en Teun mogen ook wel keihard gaan trainen. Straks worden ze nog gevloerd door hun 'kleine' zusje. Dikke kuzzz
  2. Opa:
    31 maart 2014
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt dikke knuffel en groetjes opa